tiistai 3. syyskuuta 2013

Saanko esitellä: Stiubhard First Lady aka Lady Iris

Mun kasvattaja-mamma Tiina lähti matkalle Irlantiin ja toi mulle tuliaisiksi tällaisen leikkikaverin nimeltä Iris. Se on aika vikkelä vekkuli, pieni mutta pippurinen tyyppi.
Se asustaa Tiinan luona, mun pentukodissa, Tara-mummon ja Rosa-mamman kanssa, jotka kovasti yrittävät kouluttaa siitä hyvätapaista glennikansalaista.











Mä olen käynyt useasti tapaamassa Iristä ja se on käynyt meilläkin kylässä ja voi että, peuhaaminen sen kanssa on ihan parasta! Välillä mä annan sen voittaa, ettei sille tule paha mieli, kun se on vielä niin pieni, vasta 13 viikon ikäinen.

Näin me tytöt peuhataan!










Tara-mummon kärsivällisyyttä koetellaan, kun me tytöt pistetään hulinaksi. Mummo on tottunut rauhalliseen eloon ja rakastaa ottaa päivätorkkuja pihalla syyshortensian alla. Me tehdään sille välillä kiusaa ja vallataan sen nukkumapaikka peuhukäyttöön. Kukkapenkki on ihan paras peuhupaikka ja mullassa on kiva kelliä...vaikka se taitaa oikeasti olla kiellettyä puuhaa!!!



Mummo pitää meitä koko ajan silmällä, ettei päästä tekemään pahojamme. Ja jos meno äityy liian villiksi, se komentaa meille muristen!






Iris on muuten ihan kiva, mutta se tykkää roikkua mun alahuulessa ja korvassa koko ajan. Mä en kuitenkaan uskalla sille ärähtää, pelästyy vielä pieni glenni-vauva. Annan Tara-mummon hoitaa tuon koulutuspuolen ja kestän pienet hampaanjäljet kuin kunnon glenni konsanaan!









Välillä se yrittää ottaa musta yliotetta ja mä leikin, etten pääse irti. Vaikka oikeesti mä oon jo iso tyttö ja voittaisin sen mennen tullen! Hauskaa meillä on aina, toivottavasti nähdään taas pian Iris!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti