tiistai 6. elokuuta 2013

Kotka 16.6.2013

Kauniina kesäkuun viikonloppuna lähdin kasvattaja-Tiinan sekä Tara-mummoni ja Rosa-mammani kanssa mökkilomalle Lappeenrantaan. Matkalla treffasin velipoika-Jymyn, jonka kanssa tuli painittua oikein urakalla.

Mökkeilystä nautin täysin siemauksin, oli mukavaa kirmata vapaana ja vähän kiusoitella Tara-mummoa.Välillä se minua yritti tavoille opettaa, mutta vaikka se komentaakin, on se paras mummo ikinä <3



Mökillä vierähti pari päivää, siinä ajassa opin paljon uusia juttuja. Rosa-emo yritti opettaa minulle kerjäämisen jaloa taitoa, jonka kyllä omasta mielestäni osaan jo aika hyvin, sekä glennien kuuluisaa istumistekniikkaa, jota vielä täytyy treenata!





Aavistin, ettei tämäkään reissu mene täysin lomaillessa ja aavistukseni osui oikeaan. Sunnuntaina suuntasimme Irlannin-vihreän glennivanin kohti Kotkan näyttelyä, jossa minun odotettiin jälleen esiintyvän edukseni, vaikka mieluummin olisin jäänyt kellimään heinikkoon.








Kotkassa kilpailimme junioriluokassa. Tuomarina oli Laura Cox Irlannista. Kai siellä sitten osasin edukseni esiintyä, kun sain sellaisen sinisen ruusukkeen ja pokaalin. Kovasti nuo kaksi Tiinaa jälleen juhlivat, minun miettiessäni: "Missä viipyy se minun palkintoni"?
No sain minä sitten vihdoin muutaman kanafiléen, ja voi että ne olivat nameja :) Kotkasta siirryttiinkin sitten juhannuksen juhlintaan ja minusta leivottiin laivakoira, mutta se onkin sitten oma tarinansa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti