lauantai 16. marraskuuta 2013

Jyväskylän sukukokous (K-18) ja KV-näyttely

Lähdimme viikonlopun viettoon Jyväskylään. Tiesin, että tästä tulee hauska reissu, olimmehan menossa tapaamaan Erkki-enoa, Ardal-veljeä ja Rós-siskopuolikasta. Matkaseurakin oli mitä parhainta, sillä maailman paras adoptiosiskoni Iris tuli mukaan!!!

Erkki-eno oli Aila-emäntänsä kanssa järjestänyt meille ensiluokkaisen majoituksen ja Ardal ja Rós isäntäperheensä kanssa maittavan tervetuliais-päivällisen.

Velipoika Ardal, minä ja Iris












Minä tuoksuin pojista kovin hyvälle, kun ne olivat koko ajan kimpussani...en hetken rauhaa saanut ilman lapsiporttia ;)

Taisivat bikinini tehdä poikiin vaikutuksen!
Minä ja Erkki-eno
















Armottoman painimisen ja hyvin nukutun yön jälkeen oli Show Time:





Minä tänään NUO-ERI, NUK1.













Komea velipoikani Ardal tänään NUO-ERI, NUK1, PU2, SERT, VARACA!

Onnea Ardal ja Janne!!!




Ja taas oli aihetta juhlaan, me karvaiset saimme nakkeja ja kanafileitä!




Näyttelyn jälkeen minua odotti yllätys, emme ajaneetkaan suoraan kotiin, vaan pistäydyimme Tampereella. Pienet kauneusunet autossa otettuani minulla riitti taas energiaa. Tapasimme Iriksen kanssa aivan hurmaavan glenni-nuorukaisen, Roryn (Taramont Seamróg) ja hänen ihastuttavan perheensä. Me karvakaverit saimme taas tilaisuuden painia ja mehän painimme!!!

Kiitos Rorylle mukavasta seurasta ja isäntäväelle maukkaasta iltapalasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti